ما از هر گوشه از طبقه خود با قدرت دفاع می کنیم
سیامک ستوده سیامک ستوده



 
از جنگلهای مازندران یکشنبه در برنامه تویزیونی با تلفن بمن خبر دادند که ما تعدادی کارگر افغان هستیم که به جنگل فرار کرده و از ترس مامورین انتظامی مدتی است در آنجا زندگی می کنیم و از نظر مواد غذائی بشدت در مضیفه ایم. کسان دیگری هم در یزد بمن اطلاع دادند که خود را در خانه دوستانشان که هنوز مورد حمله قرار نگرفته پنهان کرده و جرات بیرون امدن ندارند. آنها ه...م از نظر مواد غذانی در فشار بسر می برند. همان روز از چند منبع مختلف نیز از ایران و یزد خبر دادند که یک خانواده را بطور کامل با محل زندگی شان در یزد به آتش کشیده نابود کرده اند. 
این جنایات جسورانه را جمهوری اسلامی در زمینه مساعد احساسات ضد افغانی در میان ایرانیان و سکوت و بی اعتنائی آنان نسبت به کارگران خارجی که هر دو از ناسیونالیسم خودپرست ایرانی تغذیه می شوند، مرتکب می شود. برای لیبرال ها، سبزها، سکولارها، جمهوری خواهان و سایر دار و دسته های سیاسی که نمایندگی منافع بخش های مختلف سرمایه داران را بعهده دارند، همچون خود سرمایه داران، جان و زندگی کارگر افغان جز برای آنکه به شدیدترین وجهی استثمار شود، ارزش دیگری ندارد. ولی برای کارگران و مردم زحمتکش، 3 ملیون کارگر افغانی در ایران جزئی از طبقه کارگر ایران محسوب شده، منافع و دشمن مشترک آنها یکی است. از اینرو، کار واقعی دفاع از کارگران افغان وظیفه ویژه طبقه کارگر ایران و نیروهای سوسیالیست و مدافع طبقه کارگر است. 
اکنون که تظاهرات گوناگون در اینمورد در شهرهای مختلف شروع شده با پیوستن خود به این تظاهرات و برگزاری تظاهرات مشابه در شهر های خود صحنه پر عظمتی از قدرت کارگری و نیروهای مدافع آنرا به نمایش بگذارید و با یکی کردن اکسیونهای دفاع از کارگران افغانی واکسیونهای دفاع از فعالین کارگری دستگیر شده، این اکسیونها را به جنبشی پرشور در دفاع از کل طبقه کارگر ایران تبدیل نمائید. بگذارید به جمهوری اسلامی و طبقه منفور سرمایه داری نشان دهیم که ما با قدرت از طبقه خود دفاع می کنیم و به آنها اجازه تعرض به هیچ گوشه ای از آنرا نمی دهیم.
سیامک ستوده سوم جولای 2012
 
محل و زمان تظاهرات  در شهرهای مختلف
1-   فرانکفورت آلمان               شنبه  30 جون                  
2-   تورنتو کانادا                       چهار شنبه 4 جولای  3 عصر مقابل عفو بین الملل  1992 Yonge St. wrd floor         
3-   فرانکفورت آلمان               شنبه 14 جولای 12 تا 2 عصر      جلوی کنسولگری جمهوری اسلامی
4-   کلن آلمان                          شنبه 14  جولای 12 تا 2 عصر          مارکت پلتش یا دم پلاتش 
5-    بروکسل بلژیک                 بزودی تاریخ و محل آن اعلام می گردد.
6-      در کابل هم اواخر جون توسط جوانان افغانی تظاهراتی در خیابانها به حمایت از مهاجرین و کارگران افغانی انجام گرفته است               
محل و ساعت تظاهراتی را که در شهر خود سازمان می دهید بما خبر دهید

July 4th, 2012


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها